Image Map

sobota, 1 lutego 2014

Fot. Klaudia Prabucka 

Kaja w telewizji ? 


Tak ! Pisałam już to na naszym fp ale nie wszyscy tam wchodzą :> Tak więc Kaja wystąpi w programie "tv regionalna"  Tak więc będąc na przerwie w bibliotece szkolnej rozmawiałam sobie z bibliotekarką zawsze pyta co nowego więc powiedziałam o konkursie filmowych chciała zobaczyć co zrobiłam więc pokazałam jej filmik. Bardzo się jej spodobał, poszła za swoje biurko wyciągnęła telefon i zadzwoniła do telewizji. Podała mi słuchawkę i usłyszałam " Miło mi będzie poprowadzić z tobą program proszę o numer do Pani i umówimy się na spotkanie" Wszystko wyszło tak nagle i niespodziewanie to był szok. w piątek po szkole poszłam do biura regionalnej i ustaliliśmy datę, miejsce i godzinę nagrania. Muszę jeszcze przynieść filmy na pendrive do przejść w programie czy coś takiego i złożyć filmik ze wspólnego treningu z całą grupą TCOCD. W programie będę mówiła o schronisku, naszej grupie trenującej i oczywiście Kai. ;> Nagrywać będziemy w 13.02 Wiem że dużo osób nie ma tego programu więc dodam jak będzie na stronie internetowej ;D 

10 komentarzy:

  1. Gratki :D I trzymam kciuki, będzie dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gratuluję i życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje :D Powodzenia ;)

    http://aussie-dog-world.blogspot.com/

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)
    Życzę udanego występu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje! życzę udanego , udanego ;D zapraszam : http://mojesos.blogspot.com co powiesz na wymianę banerów w "polecane "

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło, gratulacje! :)
    I powodzenia oczywiście.

    Pozdrawiam i zapraszam,
    merdaj.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo! :D
    Życzę powodzenia i czekam na linka z naraniem :D
    Na fp widziałam, widizałam :D
    Pozdarwiamy i zapraszmay do nas!

    OdpowiedzUsuń