Image Map

piątek, 3 stycznia 2014

Fot. Klaudia Prabucka

No witamy witamy ! :D 

Nasze noworoczne postanowienie co do mocnego działania w obi idzie do przodu od samego początku tego mam nadzieje wspaniałego roku ! :> 
Dziś został zorganizowany trening The crew of crazy dogs 
których bardzo długo nie było. Miło było w końcu poćwiczyć razem bo ta samotność w domu lub na podwórku już mi doskwierała.. Oczywiście były wspólne wypady na treningi z właścicielką DINA która z resztą była również na dzisiejszym treningu ;) 
Było nas 6 w tym nasza instruktorka Paulina Drewicz  
Pierwsza sesja wspólna dla wszystkich - samokontrola
Kaja miała to w miarę opanowane. Wiadomo warto powtarzać ;> Następnie każdy indywidualnie w zależności od tego co potrafią lub co chcę się nauczyć. Ja postanowiłam dalej szlifować chodzenie na kontakcie. Nie widziałam sensu zaczyniania czegoś nowego gdy tego nie mam opanowanego a nad tym ćwiczę ;p Dowiedziałam się o nowych sposobach nauczania tego i było widać rezultaty po pierwszych minutach ćwiczeń ;> 
Zachowanie Kai ? Podobało mi się jej skupienie oczywiście bez podjarania się nie obeszło xd  Co mnie wkurzało ? hm.. jej skomlenie gdy musiałam gdzieś odejść a ona musiała być przywiązane z uwagi na to że było dużo psów i by ich nie zaczepiała. Co jeszcza ! tak ! Jej agresywny stosunek do psów które podchodziło do niej kidyleżała w klatce. Tak rozumiem to jej klatka ale bez przesady tak się rzucić ? Dobrze że była zamknięta. Ogólnie dzień mi się podobał i w końcu mam nowe zdjęcia :D Jeszcze nie wszystkie doszły ale to nic ;) 


Dnia 31.12.13r Byłam w schronisku odwiedzić Famala ;> Poćwiczyłam z nim troszkę tę jego minusy w charakterze ( gryzienie (mocno) po rękach lub nogach w trakcie zabawy ) Poszło nam dobrze ;) Był narwany ale jednak po uspokojeniu go ładnie oddał zabawkę bez żadnego podgryzania mnie ;>  
Chwytające za serca zdjęcie Famala ze mną
Fot. Klaudia Prabucka

8 komentarzy:

  1. I ten mop ^^ Dino też przecież spina z Rockym ;/
    Co do Famala, znajdzie domek, może nawet w tym roku .. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaja z Suzi i Diego
      Oby znalazł taki odpowiedzialny i taki gdzie sie zajmą jego problemem xd

      Usuń
  2. Super blog ! :) Szkoda , że trafiłam na niego dopiero teraz . ;// Ale od dzisiaj będę stałą czytelniczką . : D
    Pozdrowienia i zapraszam do nas . ;)
    http://kiki-yorkshire-terrier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuje ! Nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło ;> Oczywiście z chęcią poczytam waszego bloga ;>

      Usuń
  3. Wspaniale, że możecie się spotykać na treningach w tak zacnym gronie :).
    Trzymam kciuki za dobry dom dla Famala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę bo jednak samemu smuto ..
      Co do Famala dzięki ;> Byli chętni ale nie pozwoliłam im .. Patologiczna rodzina która by się nie zajęła jego problemem .. A ja szukam odpowiedzialnych ludzi ;)

      Usuń
    2. Super, ze cwiczycie w takich gronach :) oby Famal znalazl kochajacy dom :)
      http://aussie-dog-world.blogspot.com/

      Pozdrawiamy: D&K :-)

      Usuń
    3. Rzadko teraz są wspólne treningi (brak synchronizacji czasu wszystkich członków)
      Dziękuje również mam nadzieje że znajdzie domek ;)

      Usuń