Image Map

niedziela, 29 września 2013

I znowu 

nie było mnie długo xD Ale mam parę informacji ;) A wic z kaja nauczyłyśmy się vaultów ! :D Taakk w końcu musimy jeszcze nad nimi popracować ale wydaje m się że nie są złe ;D A oko filmik. 

   


Chcę zacząć PODSTAWY bo ja dotąd cały czas jaralam się sztuczkami ale musze zwolnić by było mi łatwiej opanować jakieś sytuacje i ogólnie. Tak więc Biorę się za dostawianie, chodzenie na kontakcie i luxnej smyczy, przywolanie. na razie tyle później się jeszcze zobaczy zaczęłam od dostawiania mam nawet filmik z 1 sesji więc wstawię ;p 




Kaja zrobiła ogromne postępy z klatką juz sama wchodzi własnie teraz wbiegła do niej z piłka i się tam bawi :D po dzisiejszym treningu nawet nie weszła na łóżko tylko od razu do klatki i spała ;O moja mama to myślała że coś jej się stało xD 

2 komentarze:

  1. Super! Jestem na prawdę dumna ze zmiany podejścia i byłam mega zaszokowana, jak mi powiedziałaś "nie chcę się śpieszyć, zeby tego nie zepsuć". Duża zmiana na plus! Jednak się da!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ! ;) Po prostu przyglądając się twoim osiągnięciom doszła do wniosku że tez dam radę i sporo wy się nie spieszyliście to po co ja mam na chama sporo może nie wyjść ;D

      Usuń