Image Map

czwartek, 18 lipca 2013

Przyszły zawieszki ! :D Strasznie mi się podoba. Oczywiście zamazałam 2 ostatnie cyfry numeru ;> Długo na nie nie czekałam 13 identyfikatorów zrobili mi w 2 dni a na 3 już były u mnie ^^  Jak by kogoś zainteresowały takie zawieszki piszcie w komach to dam wam stronę z której zamawiałam są bardzo tanie jedna kosztuje 5,50 zł a przesyłka koło 5 zł chyba że zamówienie jest powyżej 10 zawieszek to wtedy dowóz za darmo. Dobra a teraz zmiana tematu. Tak myślę że  dziś dam odpocząć Kaji bo na dworze jest strasznie gorąco .. Chyba że w domu chwilkę poćwiczymy "szybę" Mam nadzieję że jakoś damy radę bo jak wcześniej gdzieś pisałam moja sunia jest bojaźliwa i boi się nawet tej szyby ale już wczoraj zaczęła ją lizać chociaż nie o to mi chodziło ale to i tak krok do przodu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz